Sałatka z tuńczykiem

Sałatka z tuńczykiem
Sałatka z tuńczykiem
Dziś przepis na sałatkę dla tych, którzy nie wyobrażają sobie sałatki bez dodatku majonezu:) Pewnie każdy z Was ma swoją wersję tej sałatki, która często pojawia się i na święta, i na sylwestra. Przygotowywałam ją od kiedy pamiętam, więc nawet ciężko powiedzieć skąd mam przepis. Pewnie od jakiegoś "ktosia", któremu będę za nią dozgonnie wdzięczna.







Przepis na sałatkę z tuńczykiem



Składniki:


  • 2 torebki ryżu,
  • 1 puszka tuńczyka w kawałkach (używam tego w oleju),
  • 1 puszka kukurydzy,
  • 5 kiszonych ogórków,
  • łyżeczka suszonego koperku,
  • łyżka majonezu,
  • sól i pieprz do smaku.

Wykonanie:


Ugotowany i przestudzony ryż wymieszałam z tuńczykiem. Dodałam też olej z puszki. Następnie dodałam kukurydzę, pokrojonego w drobną kostkę ogórka, koperek i majonez. Doprawiłam do smaku solą i pieprzem  i gotowe:)
Sałatka najlepiej smakuje kiedy trochę się "przegryzie".
Smacznego:)
Sałatka z tuńczykiem
Sałatka z tuńczykiem

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...