Sałatka z brokułami

Sałatka z brokułami
Sałatka z brokułami
Ostatnio przygotowaliśmy z mężem mega szybką sałatkę, którą z powodzeniem można zaserwować na obiad, kolację, albo zabrać do pracy. Szybka i zdrowa, a do tego mega pyszna. Zamiast sosu sałatkę polaliśmy olejem z pestek dyni i muszę przyznać, że był to strzał w dziesiątkę. Niby zima, ale od razu robi się jakoś tak lżej na sercu i wątrobie:) Sałatka może być też świetną alternatywą dla tych majonezowych, serwowanych często na święta lub sylwestra.







Przepis na sałatkę z brokułami


Porcja dla 2 osób

Składniki:


  • 1 brokuł,
  • 2 jajka,
  • 1 kostka sera feta,
  • opakowanie rucoli,
  • 3 łyżki słonecznika,
  • 1 łyżka masła,
  • 3 łyżki oleju z pestek dyni,
  • sól i pieprz do smaku,
  • oregano do posypania.

Wykonanie:


Brokuła podzieliłam na różyczki i uparowałam przez jakieś 5 minut, tak aby się nie rozpadał. Na talerzu wyłożyłam rucolę. Na to brokuły, pokrojone w ósemki ugotowane jajka, pokrojoną w kostkę fetę i uprażony na maśle słonecznik. Całość polałam olejem z pestek dyni i doprawiłam do smaku solą i pieprzem. Gotową sałatkę posypałam oregano. Smaczne i zdrowe.
Smacznego:)

Sałatka z brokułami
Sałatka z brokułami

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...