Omlet z kukurydzą i żółtym serem

Omlet z kukurydzą i żółtym serem
Omlet z kukurydzą i żółtym serem
Nie wiem jak Wy, ale my uwielbiamy jajka pod każdą postacią. Nawet nasz Maluch wcina jaja, aż się uszy trzęsą. Dziś przepis na szybki i pyszny omlet, który przygotowała mi kiedyś koleżanka - Karolina dzięki:) Był ze mną za czasów studenckich, jest też i dziś:) Polecam, jeśli chcecie zastąpić tradycyjną śniadaniową jajecznicę, czymś innym. Energetyczny kop żelaza i w drogę. Życie czeka:)






 

Przepis na omlet z kukurydzą i żółtym serem



Składniki:


  • 2 jajka,
  • 2 plastry żółtego sera,
  • 3 łyżki kukurydzy konserwowej,
  • sól i pieprz do smaku,
  • 1 łyżka masła,
  • garść rucoli.

Wykonanie:


Jajka roztrzepałam w kubku widelcem, tak aby dokładnie się ubiły. Dodałam soli, pieprzu i wylałam na rozgrzaną patelnię, na której roztopiłam wcześniej masło. Zmniejszyłam gaz do minimum i kiedy jajka się ścięły, wyłożyłam ser zółty i kukurydzę. Podsmażyłam jeszcze ok minutę i drewnianą łopatką złożyłam omlet na pół. Podałam z rucolą.
Smacznego:)


Omlet z kukurydzą i żółtym serem
Omlet z kukurydzą i żółtym serem

2 komentarze :

  1. Super pomysł, muszę kiedyś spróbować. Ja z kolei polecam dodanie curry do jajecznicy, w sporej ilości, ale trzeba próbować i dodać "do smaku", ja sypię dużo, bo lubię. Smakuje to genialnie i nie da się porównać z niczym innym smakowo... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Monika za podpowiedź. Spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...