Syrop z dyni do kawy

Syrop z dyni do kawy
Syrop z dyni do kawy
Nie wiem jak wy, ale ja jestem smakoszem kawy. Mała rzecz, a jak cieszy i dodaje energii. Do kawy świetnie sprawdza się coś słodkiego, albo pyszny syrop, który podkreśla jej smak. Proponuję dziś syrop do kawy z dyni. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji próbować kawy w tym wydaniu, nie wiecie co tracicie i koniecznie szybko nadróbcie zaległości. Sama byłam zdziwiona jak jedna łyżka tego przysmaku może zmienić poranną kawę w czystą przyjemność.








Przepis na syrop z dyni do kawy


Składniki:

 

  • 1 szklanka cukru kryształu,
  • 1 szklanka cukru trzcinowego,
  • 1 szklanka purre z dyni,
  • 2 szklanki wody,
  • 1 laska wanili,
  • 6 goździków,
  • 1 laska cynamonu,
  • 1 centymetr świeżego imbiru,
  • 1 starta gałka muszkatołowa,
  • 0,5 łyżeczki cynamonu.
 

Wykonanie:

 

Purre z dyni przygotowałałam tak, jak w przepisie tutaj.
Do garnka wlałam wodę, wsypałam cukier i wszystkie przyprawy. Zagotowalam na malutkim ogniu cały czas mieszając, aby cukier się nie przypalił. Dodałam purre z dyni i podgotowałam około 10 minut, ciągle mieszając. Następnie przelałam przez sitko i zlałam do słoików. Syrop warto trzymać w lodówce, aby dłużej zachował świeżość:)
Z podanej porcji wyszło mi około 1 litr syropu.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...