Muffiny z jabłkami i rodzynkami

Muffiny z jabłkami i rodzynkami
Muffiny z jabłkami i rodzynkami
Dziś przepis na szybkie muffiny, które możecie przygotować w razie  tzw "w" czyli np. niezapowiedzianej wizyty gości. Przepis jest dziecinnie prosty i każdy, ale to absolutnie każdy z Was może zostać muffinowym Masterchefem:) Muffiny świetnie pasują do wieczornej herbaty, jak również do porannej kawy. Możecie zapakować kilka do pracy lub dziecku do szkoły.






Przepis na muffiny z jabłkami i rodzynkami


Składniki:


  • 3 szklanki mąki,
  • 0,5 szklanki oleju,
  • 0,5 szklanki mleka,
  • 0,5 szklanki cukru,
  • 2 jaja,
  • 0,5 łyżeczki sody,
  • 1 łyżeczka cynamonu,
  • 4 jabłka,
  • 2 łyżki rodzynek.


Wykonanie:

 

Jabłka obrałam i pokroiłam w kostkę. W jednej misce wymieszałam wszystkie suche składniki (mąka, cukier, rodzynki, soda i cynamon) W drugiej połączyłam wszystkie mokre (jajka, olej, mleko i jajka). Mokre składniki przelałam do miski z suchymi i dokładnie wymieszałam.
Ciasto przełożyłam do foremek i piekłam około 15 minut w piekarniku nagrzanym do 150°C. Z podanej porcji przygotowałam 24 muffiny.
Smacznego:)

Muffiny z jabłkami i rodzynkami
Muffiny z jabłkami i rodzynkami

2 komentarze :

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...