Spaghetti z pesto z rucoli

Spaghetti z pesto z rucoli
Spaghetti z pesto z rucoli
Nie wiem jak Wy, ale my uwielbiamy dania, przy których roboty nie ma zbyt wiele, a podjeść można:) Im smaczniej tym lepiej:)
Dziś przepis na pyszne pesto z rucoli, które wcinamy kiedy nie mamy zbyt dużo czasu na gotowanie. Zamiast standardowego pesto przygotujcie własne, zwłaszcza jeśli jesteście smakoszami rucoli. Trochę inwencji i zwykły makaron zmienia się w pyszne danie:)



 

 

 

Przepis na spaghetti z pesto z rucoli.


Składniki:

 

  • pół opakowania spaghetti,
  • duża garść umytej rucoli,
  • 2 łyżki sezamu,
  • 3 łyżki łuskanego słonecznika,
  • sok z połowy cytryny,
  • kilka zielonych oliwek,
  • 2 łyżki oliwy z oliwek,
  • sól i pieprz do smaku,
  • plastry sera cheddar do dekoracji.

Wykonanie:


Makaron ugotowałam w osolonej wodzie.
W międzyczasie uprażyłam na patelni sezam ze słonecznikiem. Rucolę wrzuciłam do blendera, dodałam uprażone ziarna, oliwki,  sok z cytryny i oliwę. Blendowałam do dokładnego połączenia wszystkich składników. Gotowe pesto wyłożyłam na ugotowany makaron i udekorowałam plastrami sera chedda i rucolą.
Smacznego:)


Spaghetti z pesto z rucoli
Spaghetti z pesto z rucoli

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...