Ciasto miodowo-czekoladowe z masą budyniową czyli PYCHA

Ciasto miodowo-czekoladowe z masą budyniową czyli PYCHA
Ciasto miodowo-czekoladowe z masą budyniową czyli PYCHA
Dziś przepis na ulubione ciasto mojego taty - pychę:) Jak sama nazwa wskazuje, ciasto jest niesamowicie pyszne - w sam raz dla łasuchów małych i dużych. Koniecznie przygotujcie tym, których kochacie najbardziej, i tym bez których nie wyobrażacie sobie dnia dziecka. W każdym z nas jest coś z dziecka, a wiadomo, że słodycze dzieciaki uwielbiają najbardziej:)




 

 

Przepis na ciasto miodowo-czekoladowe z masą budyniową czyli PYCHĘ



Składniki:


Ciasto
  • 4 łyżki sztucznego miodu,
  • 20 dag cukru pudru,
  • 1 jajko,
  • 4 łyżki mleka,
  • 10 dag masła,
  • 4 łyżki kakao,
  • 0,5 kg mąki,
  • łyżeczka sody.
Masa
  • 0,5 litra mleka,
  • 1 duży budyń waniliowy,
  • kostka masła,
  • 2 łyżki cukru pudru.
Polewa
  • tabliczka gorzkiej czekolady,
  • 4 łyżki mleka.



Wykonanie:


Do garnka wrzuciłam miód, cukier puder, jajko, mleko,masło i kakao. Podgrzałam na małym ogniu tak, aby wszystkie składniki dokładnie się połączyły. Zdjęłam z ognia i ciepłą masę zagniotłam z mąką wymieszaną z sodą. Ciasto podzieliłam na 4 części i każdą porcję cienko rozwałkowałam, na wyciętym wcześniej papierze do pieczenia. Każdy placek piekłam po 5 minut w piekarniku nagrzanym do 180°C.
Następnie ugotowałam budyń z cukrem i po ostudzeniu zmiksowalam z masłem.
Placki przełożyłam masą budyniową i polałam polewą czekoladową.
Ciasto najlepiej smakuje następnego dnia.
Smacznego:)
Pycha
Pycha
Pycha
Pycha

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...