Sałatka z kurczakiem

Sałatka z kurczakiem
Sałatka z kurczakiem
Ani się obejrzeliśmy i mamy prawie czerwiec. Chwilowa przerwa trochę się przedłużyła, ale jak to mówią w dobrym towarzystwie czas szybko leci. Tylko patrzeć, jak nasz mały "Towarzysz" sam sięgnie po łychę:)
Dziś przepis na pyszną sałatkę, którą możecie przygotować dosłownie w 10 minut. Smaczna, zdrowa, idealna do pracy, albo na tzw. szybką kolację.






Przepis na sałatkę z kurczakiem



Składniki:

  • pół piersi z kurczaka,
  • opakowanie rucoli,
  • 2 ogórki,
  • 2 ugotowane na twardo jajka,
  • 2 łyżki łuskanego słonecznika,
  • 2 łyżki octu balsamicznego,
  • 4 łyżki oliwy z oliwek,
  • łyżka czerwonej czubrycy,
  • łyżeczka zielonej czubrycy
  • sól i pieprz do smaku.

 Wykonanie:



Pierś z kurczaka opłukałam, dokładnie osuszyłam, nasmarowałam czerwoną czubrycą i wrzuciłam na gorącą patelnię z odrobiną oleju. Podsmażyłam pod przykryciem z obu stron i odłożyłam na chwilę, tak aby mięso doszło w środku.
Następnie pocięłam na plasterki.
Na opłukaną rucolę wyłożyłam plasterki ogórka, pokrojone w ósemki jajka, usmażoną pierś z kurczaka. Całość polałam sosem z oliwy, octu balsamicznego i zielonej czubrycy i posypałam słonecznikiem.
Świetnie smakuje z bagietką pokropioną oliwą z oliwek:)
Smacznego:)

Sałatka z kurczakiem
Sałatka z kurczakiem
Sałatka z kurczakiem
Sałatka z kurczakiem


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...