Pierś z indyka zapiekana z warzywami

Pierś z indyka zapiekana z warzywami
Pierś z indyka zapiekana z warzywami
Dziś przepis na super proste i super smaczne danie. Nie trzeba się zbytnio napracować, a pojeść smacznie można. Proste? Proste. Jeśli nie wiecie czym zaskoczyć dziś Wasze mamy to My na to super sposób mamy:)
Danie to świetna propozycja zarówno dla tych dbających o linię, jak i tych którzy lubią "porządnie zjeść".
Smak nas zachwycił, więc i Wam polecamy:)




 

Przepis na pierś z indyka zapiekaną z warzywami


Składniki:

  • 300 dkg piersi z indyka,
  • 1 czerwona papryka,
  • 8 pieczarek,
  • 1 mała cukinia,
  • 4 marchewki,
  • 2 ząbki czosnku,
  • 6 średnich młodych ziemniaków,
  • zielona czubryca,
  • pieprz kolorowy,
  • chili,
  • sól morska,
  • olej.

Wykonanie:

Pierś z indyka umyłam i pokroiłam w około centymetrowe plastry. Następnie delikatnie natarłam olejem i posypałam świeżo mielonym pieprzem kolorowym i chili. Mięso ułożyłam na foli aluminiowej, dokładnie owinęłam, a następnie delikatnie poklepałam, aby przyprawy lepiej wniknęły w mięso. Włożyłam do lodówki na około 25-30 minut.
Wszystkie warzywa dokładnie umyłam. Ziemniaki i marchewkę obrałam i pokroiłam w kawałki. Paprykę i cukinię pokroiłam w około centymetrowe plastry. Pieczarki i czosnek wykorzystałam w całości. Warzywa wrzuciłam do garnka, posypałam czubrycą, sola morską i polałam olejem. Całość dokładnie wymieszałam.
Do przygotowanych dwóch rękawów do pieczenia wyłożyłam po połowie mięsa, a następnie po połowie warzyw. Dokładnie zawiązałam z dwóch stron i piekłam w piekarniku nagrzanym do 200°C około 20 minut. Najlepiej smakuje od razu po wyjęciu z piekarnika.
Smacznego:)

Indyk w przyprawach
Indyk w przyprawach


Indyk przed włożeniem do lodówki
Indyk przed włożeniem do lodówki

Pocięty zamarynowany indyk
Pocięty zamarynowany indyk
Warzywa w przyprawach
Warzywa w przyprawach
Pierś z indyka zapiekana z warzywami

1 komentarz :

  1. Jutro postaram się stworzyć coś podobnego, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...