Makaronowe łódki ze szpinakiem i sosem rabarbarowo-śliwkowym



Makaronowe łódki ze szpinakiem
Makaronowe łódki ze szpinakiem
Iście letnie upały za oknem, nie sprzyjają spędzaniu czasu w kuchni. Kuszą wypady do lasu, czy nad jezioro, gdzie można się ochłodzić i przyjemnie spędzić czas na powietrzu. Powiew świeżości znad jeziora i czego chcieć więcej:)
Woda i jezioro stały się inspiracją do przygotowania dzisiejszego super szybkiego dania. Całość można przygotować dosłownie w pół godziny, a resztę dnia spędzić na błogim relaksie:)


Przepis na makaronowe łódki ze szpinakiem i sosem rabarbarowo-śliwkowym.


Składniki:

 

  • 1 opakowanie makaronu muszle (w dzisiejszym przepisie będą łódkami:),
  • 1 opakowanie mrożonego szpinaku,
  • 4 ząbki czosnku,
  • 1 kostka sera feta,
  • 0,5 dużej śmietany 12%,
  • 3 łodygi rabarbaru,
  • 7 suszonych śliwek,
  • sól i pieprz do smaku.

Wykonanie:


Makaron ugotowałam al dente w osolonej wodzie i rozłożyłam na desce, tak aby ostygł. Szpinak wrzuciłam do garnka, dodałam wyciśnięty czosnek, sól i pieprz i dusiłam około 10 minut. Dodałam śmietanę, a następnie pokrojony w kostkę ser feta. Podgotowałam jeszcze około minutę i zdjęłam z ognia.
W międzyczasie pokroiłam w kostkę obrany ze skórki rabarbar. Podlałam go odrobiną wody i wrzuciłam suszone śliwki. Dusiłam na małym ogniu przez około 10 minut, mieszając od czasu do czasu.
Do makaronowych łódek łyżeczką nałożyłam szpinakowego farszu. Tak przygotowane łódki ułożyłam na sosie rabarbarowo-śliwkowym, który nadał potrawie lekko winnego smaku.
Smacznego:)


Makaronowe łódki
Makaronowe łódki
Makaronowe łódki ze szpinakiem i sosem rabarbarowo-śliwkowym
Makaronowe łódki ze szpinakiem i sosem rabarbarowo-śliwkowym

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...