Czekoladowe muffiny z wiśniami

Czekoladowy muffin z wiśniami
Czekoladowy muffin z wiśniami
Ostatnio stawiam na wszystko co można wyczarować dosłownie w oka mgnieniu. Odkąd odkryłam jak smaczne są muffiny, stały się jednym z moich ulubionych przysmaków, które przygotowuję ilekroć mam ochotę na coś słodkiego. Dziś przepis na pachnące czekoladą i wiśniami muffiny, do których wykorzystałam zapakowane do słoików wiśnie. Zapach lata krąży po kuchni i przypomina o słońcu, w którym dojrzewały.
Jeśli w domowej spiżarni macie małe co nieco, koniecznie wypróbujcie ten przepis a na pewno umili nie jeden zimowy wieczór. Kubek gorącej herbaty, albo domowej czekolady - kilka muffinów i miły wieczór gwarantowany.

Przepis na czekoladowe muffiny z wiśniami


Składniki:

  • 2 szklanki mąki,
  • 3 jajka,
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia,
  • aromat waniliowy,
  • 2 łyżki kakao,
  • tabliczka gorzkiej czekolady,
  • 1 słoik wiśni w syropie,
  • 0,5 szklanki mleka.

Wykonanie:


W jednej misce połączyłam wszystkie suche składniki. W drugiej wszystkie mokre. Całość dokładnie wymieszałam łyżką i przełożyłam do foremek na muffiny. Piekłam około 20 minut w piekarniku nagrzanym do 170°C. Banalnie proste i nie ma szansy, że nie wyjdą.
Smacznego:)
Muffiny przed upieczeniem
Muffiny przed upieczeniem
Czekoladowy muffin z wiśniami
Czekoladowy muffin z wiśniami
Czekoladowy muffin z wiśniami
Czekoladowy muffin z wiśniami

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...