Deser "na szybko"

Deser "na szybko"
Deser "na szybko"
Pewnie każdy z Was ma takie dni kiedy ma ochotę na coś słodkiego, pysznego i "na już". Coraz mniej słońca powoduje, że podnosimy sobie poziom endorfin czekoladą jak się tylko da. Dziś przepis na deser "na szybko", który można spokojnie przygotować w 10 minut. Jeśli dopadnie Was ochota na małe co nieco, zamiast pochłaniać kolejną tabliczkę czekolady wypróbujcie nasz deser. Zgodnie z sentencją Horacego "Carpe diem" i na trzy cztery... do biegu, gotowi, start:) Kto pierwszy w kuchni ten wygrywa dobry humor i pucharek deseru:)

Przepis na deser "na szybko"


Składniki:

  • 1 tabliczka gorzkiej czekolady,
  • 2 łyżki mleka,
  • 1 śmietanka Śnieżka,
  • 1 szklanka mleka,
  • 1 biały grejpfrut,
  • 1 pomarańcza,
  • otarta skórka z pomarańczy.

Wykonanie:

Czekoladę połamałam w drobne kawałki i wsypałam do małego garnka. Dodałam 2 łyżki mleka i podgrzewałam na malutkim ogniu cały czas mieszając, aby czekolada się nie przypaliła. Wlałam do wysokich szklanek i zostawiłam do ostygnięcia i zgęstnienia. Owoce obrałam, podzieliłam na kawałki i wyłożyłam na ostudzoną czekoladę. Mleko ubiłam ze Śnieżką i wyłożyłam na owoce. Całość polałam resztką czekolady i posypałam startą skórką z pomarańczy. Deser jest mega pyszny i co ciekawe prawie nie jest słodki. Czekolada idealnie komponuje się z bitą śmietaną tworząc poezję smaku. Nie wierzycie? Spróbujcie:)
Smacznego:)

Deser "na szybko"
Deser "na szybko"

Deser
Deser
Deser z bliska
Deser z bliska

2 komentarze :

  1. Niby na szybko ale wygląda jak z profesjonalnej kawiarni ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...